Ons klachtenreglement

Als ouder of verzorger maakt je gebruik van kindercentrum Villa Eigenwijs. Onze medewerkers doen hun best om u en uw kind(eren) goed te verzorgen en afspraken na te komen.

Een klacht? Daar leren we van. Vertel het ons!
Bij Villa Eigenwijs doen we ons best om goed voor jou en je kind(eren) te zorgen. Toch niet tevreden? Dan kun je een klacht schriftelijk indienen. We nemen je klacht serieus, onderzoeken deze zorgvuldig en streven ernaar binnen zes weken met een oplossing te komen. Je ontvangt van ons een schriftelijke reactie en we houden je op de hoogte van de voortgang.

We lossen klachten het liefst snel en samen op.
Heb je een klacht? Neem dan eerst contact op met de betrokken medewerker – vaak komen jullie er samen al uit. Lukt dat niet, dan kun je de leidinggevende inschakelen. Liever praten met onze vertrouwenspersoon? Dat kan natuurlijk ook.

Klachten moeten altijd schriftelijk worden ingediend. Geef hierbij duidelijk aan waar de klacht over gaat, over wie of wat het gaat, wat je graag wilt bereiken en welke stappen je al hebt ondernomen. Je kan voor het indienen van je klacht onderstaand klachtenformulier gebruiken.
Toch niet geholpen zoals je had gehoopt?
Ben je het niet eens met de afhandeling van je klacht door de directie? Dan kun je je klacht schriftelijk indienen bij de Geschillencommissie Kinderopvang, waarbij Villa Eigenwijs is aangesloten.
Je kan de Geschillencommissie bereiken door hier te klikken.
*
*
*
*
*